Tjabbaaa!

Just i dag är jag stark, just idag mår jag bra, tra lala lala!

En otroligt härlig dag har de varit i dag! Soligt och skönt, lovely!
Snabbrepris: Skola, soligt värre!, moppe övningskörning (körde på P.O. (läraren) men annars gick allt bra!), sen blev de stallet och även de gick toppen! Då jag snacka med "Leffe" och jag och Damelio ska tävla den 30maj! Hur kul är inte de?? TOPPEN!


Tillsist en bild på min ädla springare, Damelio!




                                                                                                                Ses och hörs!


Kommentarer
Postat av: tess

aww så söt han är :D <3

2010-05-26 @ 20:28:33
URL: http://tesssjberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0