Min dag.

Idag skulle jag kliva upp halv fyra för att vara klar fem och kunna åka från stallet halv sex, mot Mälarkliniken för att gulle Tulle skulle opereras åtta. Ungfär så här gick de till:

03.23: Alarmet ringer första gången, Stänger av den.
03.25: Alarmet ringer andra gångern, stänger av den och snoozar tills klockan ringer.
03.27: klockan borde ha ringt..

04.45: Isabell ringer: Hej gumman, jag svänger in vid solängen snart, så du kan gå ut och ställa dig.

-h***etes j***a sk**!!    Kastar på mig långkalsonger och jeans, hittar en tröja som jag tar i farten ner, där jag fick tag på ett äpple och ett paket tugummi. 
Som tur visste hon på ett ungefär vilket hus de var så hon väntade utanför.

tiden rullar på och vi (jag, Isabell och tulle) är i bilen/transporten mot mälarkliniken.
Vi lämnar Tulle på kliniken och åker mot uppsalacentrum och chillar lite och äter lunch på IKEA.

När vi kommer tillbaka vi 11-12 har han nydligen vaknat från narkosen och ser lite groggy ut. stackars gulle. Han frös, svettades och skakade, så vi fick vänta till ungefär kl 14.15 innan han blev piggare och vi kunde åka hem. Två timmars bilresa igen. Men den här dagen har jag sluppigt att blivit åk sjuk. Lycko mig!



 
Här är en bild på tulle för er som aldrig har sett homom.


Nu när operatrionen är klar ska han ha box vila 2 veckor. Då får han inte änns gå i hagen.
Sen ska han ha 6 veckors skrittvila. Sen får vi se om han blir bra igen. Ingenting är säkeret.
Håll tummarna, de gör jag!


Kommentarer
Postat av: Beccaa,

men gohjärtat då. han är så fin, <3



du Linda, vet du vad jag har att säga om morgonen, JOBBIGT LÄGE! :'D

2009-12-22 @ 23:50:37
URL: http://perssonrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0