De blir vad man gör de till!

Sant så sant! Har du någon gång tänkt på de? Det blir vad man gör de till. Jag tror att de ska bli mitt ny motto. Inte för att jag hade något innan, men ändå!
Jag har galet många exempel men jag tänkte bara nämna några.

Konfa. läger i Uskavi.
Första veckan på sommarlovet och ingen (vad jag vet av mina komisar) ville åka dit. Man ville vara hemma och ta de lugnt, iaf de första dagarna på sommarlovet. Men nej. Då blev de till att sitta i kyrkan och sjunga psalmer.. Jippie! Vi åkte i alla fall dit och... på slutet tror jag att ingen ville åka hem. Vi tjejer (ni vet vilka ni är) hade så jäkla mysigt och roligt tillsammans! Snacka om att vi fick gemenskap! hah. Varje fall den kvällen då alla började grina. Antingen för att vi tyckte synd om varandra, oss själva eller både och.
Tack för att ni gjorde de mysigt! 
                                                                            

Självklart finns de många fler exempel men jag tror ni förstår vad jag menar.
Nu ska jag sova och se till så att morgondagen blir en bättre dag.

xoxo  Linda


Kommentarer
Postat av: Lina

damn vad klok du är, jag håller med!

2009-11-24 @ 16:27:07
Postat av: SÖRQUIST

daaaamn vad vi böla den kvällen. men vi öppna oss verkligen för varandra, stort fet + för det ! :)

min klokis lindis. puss på dig <3

2009-11-29 @ 19:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0